niedziela, 6 maja 2012

Na dobry początek...

                       Witam wszystkich wielbicieli komiksów fantasy.                                        



Postać Andreasa Nostromusa stworzyłem już dosyć dawno. Ciągle jednak nie jestem do końca przekonany co do jego formy graficznej, ciągle nowe pomysły przychodzą mi do głowy. Próbuję tworzyć album, w międzyczasie tworzę grafiki koncepcyjne i historie...powiedzmy, z przyszłości Andreasa. Otóż, wymyśliłem sobie to tak, że na tym blogu będę prezentował historię o tym, kim Andreas stanie się w przyszłości, natomiast album, nad którym pracuję będzie ukazywał, jak do tego doszło. I tak, już niedługo chciałbym pokazać 12- stronicowy komiks pt: DZIECKO.  Jest on już cały gotowy i czeka na publikację. Chciałbym także pokazać poszczególne kadry lub też całe strony z albumu, nad którym pracuję, a który nosi tytuł " Świątynia ". Ponadto grafiki koncepcyjne czy jakiej plakaty, projekty okładek itd. także mogą się tu znaleźć.

                                           
                               
                                 kadry z komiksu Andreas Nostromus - Dziecko


Chciałbym poprzez ten blog zaprezentować i przybliżyć Tobie, Drogi Czytelniku, postać Andreasa Nostromusa. Mam nadzieję, że Cię zaciekawię i spodoba się Tobie to, co tworzę.

Zapraszam również do komentowania i wyrażania swojej opinii. Jest mi to bardzo potrzebne, by tworzyć lepsze historie czy rysunki. Jeśli więc spodoba się Tobie mój blog i mój komiks, napisz proszę, co jest dobrze, a co muszę poprawić. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam
BoBo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz